kaib.agh.edu.pl

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Uwaga
  • EU e-Privacy Directive

    This website uses cookies to manage authentication, navigation, and other functions. By using our website, you agree that we can place these types of cookies on your device.

    View Privacy Policy

Strona Główna \ Aktualności \ Nowy doktor habilitowany w dyscyplinie automatyka i robotyka

Nowy doktor habilitowany w dyscyplinie automatyka i robotyka

Drukuj

W dniu 29 września 2016 r. Rada Wydziału Elektrotechniki, Automatyki, Informatyki i Inżynierii Biomedycznej Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, nadała dr. inż. Pawłowi Skruchowi stopień doktora habilitowanego w dziedzinie nauk technicznych, w dyscyplinie automatyka i robotyka, na podstawie uchwały komisji habilitacyjnej powołanej przez Centralną Komisję do Spraw Stopni i Tytułów oraz oceny dorobku naukowego. 

Podstawę do nadania stopnia doktora habilitowanego stanowił cykl 11 publikacji powiązany tematycznie pod tytułem „Modele niecałkowitego rzędu oraz konstrukcja i weryfikacja stabilizujących sprzężeń zwrotnych dla nieliniowych układów sterowania”.

Dr hab. inż. Paweł Skruch jest absolwentem Wydziału Elektrotechniki, Automatyki, Informatyki i Elektroniki Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, na którym w 2001 r. ukończył studia magisterskie. Stopień doktora nauk technicznych w dyscyplinie automatyka i robotyka uzyskał z wyróżnieniem w 2006 r. Obecnie jest pracownikiem Katedry Automatyki i Inżynierii Biomedycznej na stanowisku adiunkta i członkiem Zespołu Systemów Dynamicznych i Teorii Sterowania kierowanego przez prof. dr. hab. inż. Wojciecha Mitkowskiego. Dodatkowo, dr hab. inż. Paweł Skruch kieruje Działem Badań i Rozwoju w Centrum Technicznym Delphi w Krakowie, który zajmuje się algorytmami sterowania dla systemów aktywnego bezpieczeństwa w samochodach, systemów wspomagania kierowcy oraz pojazdów autonomicznych.

Zainteresowania naukowe dr. hab. inż. Pawła Skruch dotyczą teorii sterowania, w szczególności stabilności układów dynamicznej, modelowania matematycznego i symulacji komputerowych, weryfikacji i testowania cyfrowych układów automatyki oraz zagadnień sterowania dla pojazdów autonomicznych.